domingo, abril 20, 2008

LUDI SAGUNTINI MMVIII


La semana de los LUDI SAGUNTINI ya ha pasado.

Muy a vuestro pesar, contaréis mañana mismo con la presencia de vuestra magistra linguae Latinae et Graecae.
Este artículo está dedicado a vosotr@s, querid@s discipulae et discipuli, por vuestra paciencia y comprensión al respaldar este proyecto educativo tan importante.

Es preciso que conozcáis que por fin se ha conseguido que los Talleres didácticos de Sagunt tengan una sede permanente durante todo el año, de manera que en cualquier momento se puedan visitar.

Dar las gracias a l@s compañer@s del claustro y en especial, a la Junta Directiva, por sus palabras de ánimo y cariño, que proporcionan mucha fuerza para el futuro. Gracias también por ese hermoso ramo de flores y por esa tarjeta llena de amor.


Muchos sois los que no habéis podido ver el Taller De Re Coquinaria, he aquí una muestra:






Aquí, podéis ver imágenes del resto de los talleres.


GRATIAS VOBIS AGO!

Plurimam Salutem!



4 comentarios:

Anónimo dijo...

Xaro, la meua més sincera felicitació per un treball magnífic. Transmet-la també a tots els teus companys, que fan possible eixes jornades tan magnífiques, i a tot el teu alumnat. Ànim i a continuar. A vore si puc anar l'any que ve, que encara no hi he anat mai. Un beset.

Àlan

Charo Marco dijo...

Gràcies a vosaltres, ja que sense el vostre recolçament, no haguera estat possible tot açó.

L´any vinent has de vindre.

Besets

Anónimo dijo...

Xaro moltes gràcies per tot allò que has aportat a aquest projecte i que per fi ha arribat a un bon port. Jo com a saguntí he de dir-te que MOLTÍSSIMES GRÀCIES.
una abraçada
Jose Mª

Charo Marco dijo...

Jose Mª, moltes gràcies pel teu comentari. Es tracta d´un treball conjunt i pel que hem lluitat tots. Com molt bé comentes, per fi ha arribat a bon port.

Felicitacions a tots i totes i moltes gràcies pel recolçament de tota la gent.

Besets